Ceasars önskelista!

Hej Tomten!
 
Jag vet att du egentligen inte finns och att julklapparna kommer från Matte, men hon har sagt åt mig att skriva önskelista och jag vill inte såra henne... 
 
I jul vill jag ha något roligt. Gärna en lekkamrat. Sindy är inget rolig och bara fräser åt mig när jag vill leka med henne. En killkompis vore nog något, en som tål lite mer än den där mesproppen Sindy.
 
Om jag inte får en kompis vill jag ha något gott. Kletmat (bitar med sås, reds. anm.) är gott och likaså godis som Matte köper åt oss ibland. Och fil eller yoghurt. Ja, något gott vill jag ha.
 
Jag vill ha värme också. Först var det massa regn och nu är det istället massa vit, kallt överallt. Inte alls roligt. Så jag vill ha värme, mycket roligare att vara ute då.
 
Med vänlig hälsning
Ceasar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0