Ny sovplats för Sindy Sus

Nu när hästarna går ute dygnet runt är deras fort ledigt. I mitt fort finns det bara massa trä, men de har fått massa torkat gräs att ligga på. Det är jätteskönt att ligga där. Matte hittade mig där härom dagen och sa att jag blev full med halm när jag låg där. "Det gör inget", sa jag då. När det är sol och varmt är det skönt att gå in och lägga sig där inne och svalka sig lite.

För några dagar sedan skyddade jag mattes fåglar igen genom att ta en sån där flygande sak. Jag kände mig jättestolt och skulle visa husse, men när jag släppte den där saken för att kalla på husses uppmärksamhet så flög den iväg! Husse skrattade åt mig då. Det tyckte jag var elakt, jag vill ju bara hjälpa till :(

Kram
Sindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0