Vi har med en bedragare att göra!

Det finns en bedragare här i byn! Sindy såg honom för några dagar sedan och hon trodde att det var jag! Men jag var inte där. Jag har förhört samtliga vittnen till händelsen och matte (som ju är väldigt smart och observant) noterade att denna bedragare dock hade gjort ett ödesdigert misstag: han hade tagit på sig ett halsband! Jag har inte halsband för jag tycker det är fult och tar av mig det när matte hade köpt ett till mig. Så ser ni en röd katt med halsband så är det inte jag även om han dock är väldigt lik mig. (Matte sa också att han var lite tjockare än jag, men hon kanske bara sa detta för att vara snäll...)
Närma er inte denna katt utan förstärkning! Vi vet inte hur farlig han är.
 
Ceasar
 
Bilden är alltså på mig (notera bristen på halsband) då bedragaren ännu ej hamnat på bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0